چاپ پذیری عالی کاغذ سنگی

چاپ پذیری عالی کاغذ سنگی
چاپ پذیری عالی و عدم نیاز به خدمات تکمیلی چاپ، کاغذ سنگی را به یک محصول مناسب برای انجام کارهای چاپی و بسته بندی تبدیل کرده است. چاپ کاغذ سنگی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های جاری چاپ میشود.
کاغذ سنگی برای انجام کارهای چاپی گزینه ای بسیار مناسب است. چرا که به دلیل بافت یکنواخت و همگن و همچنین عدم وجود الیاف سلولزی به خدمات تکمیلی چاپ نیازی ندارد.

خدمات تکمیلی چاپ

همانطور که میدانید: خدمات تکمیلی چاپ به مجموعه فرآیند هایی همچون کوتینگ، لمینت، روکش سلفون و… گفته میشود، که سبب افزایش مقاومت الیاف نازک و شکننده ی سلولزی موجود در کاغذهای معمولی در برابر عواملی همچون رطوبت، گرد و غبار و تغییرات دمایی میشود.

کاغذ سنگی به جهت آنکه عاری از هرگونه الیاف سلولزی است، یک رفتار کاملا متفاوت در فرآیند چاپ با دستگاههای دیجیتال از خود نشان میدهد.
این کاغذ کاملا ضد آب است. ضمن اینکه تغییرات دمای هوا هیچ تاثیری بر روی سایز این کاغذ ندارد. بنابراین بدیهی است که به خدمات تکمیلی چاپ نیاز نداشته باشد.

چاپ-عالی-بر-روی-کاغذ-سنگی-print-yazd-stone-paper

چرا چاپ کاغذ سنگی با کیفیت است؟

عدم وجود الیاف کوتاه و بلند سلولزی و بافت یکدست و همگن این کاغذ سبب میشود، تا مرکب به بافت درونی آن نفوذ نکرده و مرکب را به مقدار بسیار کمتر از سایر کاغذ ها مصرف نماید.

جالب است بدانید: وجود پرز بر روی بافت کاغذ های معمولی سبب کاهش عمر مفید دستگاههای چاپ میشود، در صورتی که کاغذ سنگی هیچگونه پرزی بر سطح خود نداشته و کاملا نرم و مخملی است.

طبق موارد گفته شده به خوبی مشخص است، که چاپ بر روی کاغذ تولید شده از سنگ در مقایسه با چاپ بر روی کاغذ تولید شده از چوب درختان، علاوه بر کیفیت بالا موجب حذف مراحل اضافی و پایین آمدن هزینه نهایی و کوتاه شدن زمان چاپ میشود.
ضمن اینکه کاغذ سنگی به محض خارج شدن از قسمت تحویل دستگاه چاپ کاملا خشک بوده و نیازی به مراقبت ندارد.

چاپ پذیری عالی کاغذ سنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا