کاربردهای لیبل کاغذ سنگی در صنعت

کاربردهای لیبل کاغذ سنگی در صنعت
لیبل هایی که با استفاده از کاغذ سنگی تولید می شوند، به دلیل داشتن ویژگی های شگفت انگیز و نیز به صرفه بودن در هنگام استفاده، به دلیل حذف خدمات تکمیلی و مراقبت های جانبی به صورت گسترده ای در صنعت کاربرد دارند.
لیبل هایی که کاغذ مورد استفاده در تولید آن ها از سنگ‌ آهک تولید می شود، لیبل هایی کاملا دوستدار طبیعت و حامی محیط زیست بوده و به هیچ عنوان به زباله تبدیل نمی شوند. زیرا بصورت صد در صدی بازیافت و تجزیه خواهند شد.
این لیبل ها تمامی خصوصیات مثبت بیان شده برای لیبل های pvc را دارند. با این تفاوت که در هنگام چاپ به مراقبت های کمتری نیاز داشته و با مرکب های مورد نیاز در چاپ کاغذ گلاسه چاپ می شوند. ضمن اینکه به آماده سازی برای چاپ نیازی ندارند.

لیبل های کاغذ سنگی مواد غذایی

مهمترین نکته در لیبل های تولید شده با کاغذ سنگی که از آن در صنعت لیبل مواد غذایی می توان استفاده نمود، مقاومت بسیار بالای این لیبل ها در برابر آب و روغن است. بطوریکه نه تنها بافت این لیبل ها و حتی کار چاپی آنها نیز در معرض این مواد از بین نمی رود.

لیبل های کاغذ سنگی مواد غذایی، stonepaper

این ویژگی بخصوص برای لیبل گذاری بطری ها و پت های مخصوص مایعاتی که عموما برای جلوگیری از فساد در مخازن آب و یخ نگهداری می شوند، بسیار مفید و مؤثر خواهد بود. ضریب چسبندگی بالای این لیبل ها مانع از کنده شدن لیبل در این محیط می شود.
نکته مهم دیگر؛ عدم تاثیر پذیری لیبل های کاغذ سنگی از دمای محیط است که موجب می شود تا این لیبل ها در یخچال های بزرگی که برای حمل و نقل و نگهداری این مواد استفاده می شوند، کوچکترین تغییرشکلی پیدا نکنند.

لیبل های کاغذ سنگی در پتروشیمی

از لیبل های کاغذ سنگی در صنعت پتروشیمی نیز به صورت گسترده ای می توان استفاده نمود. لیبل های کاغذ سنگی در برابر اسید و روغن کاملا مقاوم بوده و این مواد توان ورود به بافت این لیبل ها و آسیب رساندن به آن ها را ندارند.

لیبل های کاغذ سنگی در پتروشیمی، stonepaper

لیبل های کاغذ سنگی در صورتی که در انبار های غیر استاندارد که حاوی میزان زیادی از رطوبت هوا بوده و حشرات و جوندگان کاغذ خوار در آن حضور داشته باشند، دچار آسیب نمی شود. زیرا در برابر این موارد کاملا مقاوم هستند.
ضریب چسبندگی لیبل های کاغذ سنگی با گرم شدن هوا دچار تحلیل نشده و با قرار گرفتن در معرض هوای گرم از سطح محصول کنده نمی شوند. که این موضوع در انبار کردن محصولات در مناطق گرمسیری مورد اهمیت است.

لیبل های کاغذ سنگی در صنعت دارویی

لیبل های تولید شده با کاغذ سنگ آهک را در صنعت دارویی نیز می توان استفاده نمود. این لیبل ها قابلیت نوشتار با خودکار و مداد های معمولی را داشته و امکان نوشتن نحوه مصرف دارو را برای مصرف کنندگان مهیا می کند.

لیبل های کاغذ سنگی در صنعت دارویی، stonepaper

متن نوشته شده بر روی این لیبل ها با قرار گرفتن در معرض آب و روغن و حتی آغشته شدن با خود داروهایی که به شکل مایع هستند، به هیچ عنوان پاک نشده و این لیبل ها را به سادگی می توان از تمامی این مواد تمیز نمود.
چاپ پذیری عالی لیبل های کاغذ سنگی از طرفی این امکان را می دهد تا کارخانه های تولید و بسته بندی مواد دارویی بتوانند تمامی جزئیات مدنظر خود را بر روی این لیبل ها چاپ نموده و سپس در دسترس بیماران قرار دهند.

لیبل های کاغذ سنگی در نشانه گذاری اجسام

از کاغذ سنگی برای تولید لیبل هایی که برای نشانه گذاری اجسام استفاده می شوند نیز، می توان بهره گرفت. این لیبل ها را هم می توان در رنگ های مختلف و هم بصورت سفید تولید نموده و سپس آنها را پشت چسبدار نمود.

لیبل های کاغذ سنگی در نشانه گذاری اجسام، stonepaper

استفاده از این لیبل ها بسیار گسترده بوده و کمتر صنعتی را می توان مثال زد که به هر نحوی از این لیبل و برچسب ها استفاده نکند. مهمترین مسئله در تولید این لیبل ها قابلیت چسبیدن به اجسام مختلف است.
این لیبل ها را میتوان با استفاده از چسب های معمولی و با کمک دستگاه و تجهیزاتی که برای پشت چسبدار کردن لیبل های تولید شده از کاغذ های معمولی بکار می روند، پشت چسبدار نمود. این لیبل ها ضریب چسبندگی بسیار بالایی دارند.

کاربردهای لیبل کاغذ سنگی در صنعت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا