چاپ با کیفیت بر روی کاغذ سنگی

چاپ با کیفیت بر روی کاغذ سنگی:

کاغذ سنگی در صنعت چاپ نیز یک رفتار کاملا حرفه ای از خود نشان داده و برتری های زیادی به نسبت سایر کاغذ ها دارد.
بافت نرم و یکنواخت کاغذ سنگی موجب میشود تا مرکب، در هنگام انجام کارهای چاپی به درون بافت این کاغذ مکیده نشده و مرکب را به میزان بسیار کمتر از کاغذ های سلولزی مصرف کند.

کاغذ سنگی بدون نیاز به خدمات تکمیلی چاپ

کاغذ سنگی با داشتن ویژگی هایی از قبیل ضد آب بودن، دافع چربی بودن، عدم تغییر سایز بر اثر کاهش یا افزایش دما، ضد حشرات بودن و همچنین تشکیل نشدن از الیاف آسیب پذیر سلولزی، نیازی به خدمات تکمیلی چاپ همچون: روکش سلفون، کوتینگ و لمینت که عموما برای محافظت از بافت کاغذ های معمولی در برابر آب و رطوبت، حشرات، ذرات گرد و غبار و تغییرات دمایی انجام میشود، نداشته و به محض تولید شدن برای انجام کارهای چاپی کاملا آماده بوده و میتوان بر روی آن چاپ انجام داد.
ضمن اینکه کاغذ سنگی به محض خروج از قسمت تحویل دستگاه چاپ کاملا خشک بوده و به اقدامات جانبی برای تحقق این امر نیازی ندارد.

دستگاه های چاپ کاغذ سنگی

کاغذ تولید شده از سنگ با کلیه دستگاههای چاپ دیجیتال افست، فلکسو و لترپرس سازگاری کاملی داشته و میتوان کارهای چاپی باکیفیت را با قیمت پایین تر و صرف زمان کمتر با حذف مراحل اضافه انجام داد.

دستگاه-های-چاپ-کاغذ-سنگی-stone-paper-print

این کاغذ با پرینتر های جوهر افشان و لیزری که با استفاده از اشعه UV عمل پاشش مرکب را انجام میدهند سازگاری نداشته و دلیل آن این است که پیوند های مولکولی این کاغذ در برابر اشعه ماوراء بنفش از بین میرود.
این نکته شاهدی بر تجزیه پذیر بودن کاغذ سنگی در برابر نور مستقیم خورشید در مدت زمان طولانیست.

چاپ با کیفیت بر روی کاغذ سنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا