هزینه تاسیس کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک

هزینه تاسیس کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک
برای راه اندازی و تاسیس کارخانه ای که بتواند با استفاده از سنگ آهک کاغذ را تولید نماید، هزینه هایی بایستی پرداخت شود. این هزینه ها در بخش های مختلفی انجام شده و موجب شکل گیری یک واحد تولیدی خواهند شد.
اگر قصد راه اندازی یک واحد تولیدی را دارید که در آن با استفاده از سنگ آهک و بدون نیاز به مصرف نمودن چوب درختان، آب و انرژی زیادی کاغذ مفید و قابل استفاده ای را تولید نمایید، این کار همراه با پرداخت هزینه های زیادی است.
این هزینه ها در ابتدای امر کمی سنگین به نظر می رسند. اما اگر حجم بالای کاغذ سنگی که در بازار عرضه شده و عطشی که در بازار های کاغذ و مقوا وجود دارد را در نظر بگیریم، خواهیم دید که این هزینه ها پس از مدتی برگشت داده می شوند.
زیرا در بازار های داخلی و نیز خارجی نیاز به انواع کاغذ و مقوا بسیار زیاد بوده و این بازار ها با وجود اینکه توسط تولید کنندگان زیادی شارژ می شوند، اما همچنان با کمبود هایی مواجه بوده و برای تامین نیاز آنها می توان قدم برداشت.
با تولید کاغذ سنگی در ضخامت های مختلف می توان بخشی از نیاز بازار های این محصول را پاسخ گفته و کاغذ مرغوب و باکیفیتی را در دسترس مشتریان این محصول قرار داد. بدون اینکه آسیبی به طبیعت وارد شود.

ماشین آلات و خط تولید کاغذ از سنگ

برای راه اندازی خط تولید کاغذ از سنگ آهک بیش از هر چیزی به ماشین آلات و تجهیزات لازم برای این امر نیاز است. این تجهیزات توسط کشورهای محدودی تولید شده و توسط نمایندگی های فروش آن ها در دیگر کشور ها به فروش می رسند.

ماشین آلات و خط تولید کاغذ از سنگ، stonepaper

جزییات این ماشین آلات عموما بیان نشده و اطلاعات کاملی در مورد روند تولید کاغذ از سنگ در دسترس نیست. زیرا این پروژه از جمله پروژه های دانش بنیان محسوب شده و تولید کنندگان کاغذ سنگی از فاش نمودن این اطلاعات جلوگیری می کنند.
جالب است بدانید که بخش هایی از این تجهیزات هم اکنون توسط دانشمندان و مهندسین ایرانی طراحی و تولید شده و این امکان وجود دارد که در آینده ایران نیز، در زمره تولید کنندگاه خاص این تجهیزات قرار بگیرد.

قیمت خط تولید کاغذ از پودر کربنات کلسیم

بدیهی است که برای خریداری خط تولید کاغذ از پودر کربنات کلسیم بایستی هزینه های به نسبت زیادی پرداخت شود. البته این هزینه ها برای تجهیزات تولید شده در کشورهای مختلف به دلیل کیفیت متفاوت فرق می کند.

قیمت خط تولید کاغذ از پودر کربنات کلسیم، stonepaper

از آنجایی که قیمت این وسایل و تجهیزات ثابت نبوده و با نوسانات زیادی مواجه هستند، از بیان کردن قیمت این تجهیزات در اینجا دوری می کنیم. اما برای این کار می توان با فروشندگان این محصولات ارتباط گرفته و قیمت روز آنها را به دست آورد.
فروشندگان این محصولات که عموما نمایندگی های فروش مجاز و فعالی از کشور های تولید کننده در ایران هستند، تجهیزات مورد نیاز را خریداری نموده و در ایران به شما تحویل خواهند داد. برای این امر نیازی به سفر به کشورهای تولید کننده نمی باشد.

ساخت کارخانه کاغذ کربنات کلسیم

تا اینجا به تجهیزات مورد نیاز برای تولید کاغذ از کربنات کلسیم پرداختیم. اما برای راه اندازی یک واحد تولیدی به پرداخت هزینه هایی بیشتر از خرید ماشین آلات و خط تولید کاغذ سنگی نیاز است. این ها تنها بخشی از امکانات مورد نیاز است.

ساخت کارخانه کاغذ کربنات کلسیم، stonepaper

برای ساخت کارخانه کاغذ سنگی به زمین و ساختمانی به متراژ بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع نیاز است. این مساحت برای راه اندازی یک خط تولید با ظرفیت 3500 تن نیاز بوده و برای راه اندازی بیش از یک خط تولید به زمین بیشتری نیاز است.
بنای ساخته شده برای بخش اداری کارخانه کاغذ سنگی بایستی اصولی باشد تا مجوز های لازم را اخذ نماید. همچنین برای راه اندازی یک واحد تولیدی بایستی مجوز تاسیس و دیگر مجوز های لازم را نیز اخذ نمود.

هزینه تاسیس کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک

0 در مورد “هزینه تاسیس کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا